قوانین و مقررات

ماده 1. تعاریف

شرکت: شرکت رهام نوین پیام ایرانیان به شماره ثبت 517611

فروشگاه: فروشگاه اینترنتی رهام نوین به آدرس rohamnovin.com

کالا: محصولات الکترونیکی که توسط فروشگاه و از طریق وبسایت رسمی آن قابل عرضه به خریداران می باشد.

خریدار: هر شخص حقیقی و یا حقوقی است که کالا را از فروشگاه خریداری می نماید.

ضمانتنامه کالا: سند معتبر شرکت ضمانت کننده ای است که به حسب مورد، برای کالای خریداری شده به همراه کالا به خریدار تسلیم می شود تا در حدود مقررات ضمانتنامه فوق، مورد استفاده خریدار قرار گیرد.

دفتر فروشگاه: محل استقرار سامانه های پشتیبان فروشگاه و رسیدگی به امور خریداران.

عیب: منظور از عیب در این قانون زیاده، نقیصه یا تغییرحالتی است که موجب کاهش ارزش اقتصادی کالا گردد.

صورتحساب فروش: سندی است که در آن مشخصات کالا، با ذکر قیمت، تاریخ و میزان مورد معامله درج شود.

هزینه ارسال کالا: شامل هزینه بیمه، بسته بندی و حق العمل کار جهت ارسال کالا به خریدار.

 

ماده 2 .

خرید کالا از فروشگاه بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.

ماده 3 .

کلیه محتویات اختصاصی این سایت جهت عرضه به خریداران ارائه شده است و مالكیت معنوی آن متعلق به این فروشگاه و شرکت بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده و کپی برداری از محتویات اختصاصی این سایت صرفا با کسب اجازه رسمی از شرکت و یا فروشگاه امکان پذیر خواهد بود.

ماده 4 .

فروشگاه در قبال کلیه محتوای غیراختصاصی اعم از پیوندهایی كه برای ارائه اطلاعات بیشتر و کاملتر به كاربر در فروشگاه لینك شده اند هیچ مسئولیتی ندارد.

ماده 5 .

فروشگاه در قبال کلیه اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی كالاهای ارائه شده مسئولیتی نخواهد داشت.

ماده 6 .

صحت و اعتبار کلیه اطلاعات وارده شده از سوی خریدار و یا سفارش دهنده کالا، بر عهده وی خواهد بود و فروشگاه مسئولیتی در قبال انطباق و احراز اطلاعات وارده با گیرنده ی کالا نخواهد داشت.

ماده 7 .

کلیه کالاهای خریداری شده از طریق شرکت های حمل و نقل معتبر به انتخاب خریدار ارسال خواهد شد و مسئولیت هر گونه خسارتی که در حین حمل به کالای خریداری شده وارد گردد، به عهده شرکت حمل و نقل است و فروشگاه نسبت به آن مسئولیتی نخواهد داشت.

ماده 8 .

به منظور کسب اطمینان خاطر خریدار و افزایش رضایتمندی وی، مهلت تست 7 روزه کالا (از زمان تحویل کالا از شرکت حمل و نقل ماده ….) برای خریدار ملحوظ می باشد. این حق تنها شامل کالاهایی می شود که عرفا نیاز به تست دارند. کالاهایی که شامل این مهلت تست می شوند در صورت داشتن مشکل کارخانه ای، حسب مورد امکان مرجوع شدن به فروشگاه را دارند.

ماده 9 .

در صورت اتمام مهلت 7 روزه تحویل کالا و یا وقوع هرگونه عیب یا آسیبی در کالا در طی مهلت مزبور، امکان استفاده از این مهلت و مرجوع نمودن کالا به فروشگاه کان لم یکن خواهد بود.

ماده 10 .

مبنای احتساب زمان اعتبار فاکتور (صورتحساب) فروش بر طبق نوسانات بازار بوده و مدت آن در هر حال بیشتر از 4 ساعت نمی باشد.